Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2008 16:47 - Ех (ох), модооо...
Автор: babayaga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4122 Коментари: 10 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Или кратко трагикомично разказче за това как влязох с крак (буквално) в модата....

 

 

Сутринта, в дълбоко умопомрачение се наврях в един магазин за дънки с доста мъглива представа какво искам и искам ли въобще нещо. И тогава ги видях. Дънките. Не че има шанс да иде реч за картофи след като упоменах, че съм връхлетяла в зарит отвсякъде магазин за деним, ама да е съвсем ясно. Не може да не се сещате за изключително популярните напоследък дънки тип клин - мноооого популярни и мнооооого тесни. Стесняващи се дънки отдавна фигурират в гардероба ми, тъй като ако не притежаваш поне един брой такива рано или късно започваш да се чувстваш, както би се чувствало кенгуру без торба. Само че аз винаги гледах да се стесняват до толкова, че да не те карат да се чувстваш като току що опакована наденица. До днес. Още с влизането погледа ми се впи в тъмен модел и преди да се усетя за ужас на продавачките езикът ми беше стигнал до плочките и насмалко да почна да точа нелицеприятни телесни течности по същите. Грабнах ги и с плашеща страст в погледа потънах с тях в пробната. Още там трябваше да усетя, че нещата между нас няма да вървят гладко. Натиквайки единя си крак в крачола искрено се зачудих дали изобщо ще успея да го навра поне до коляното. Ама успях и след това жертвоготовно натиках и втория си крак в капана. И тогава като се почна едно дърпане - ако някой можеше да надникне в пробната и да види какви изключително колоритни движения извършвам, за да докарам проклетия плат до задните си части, щеше да е първият наистина умрял от смях. Когато най-сетне ги докарах до талията си или по скоро до пет пръста под нея, щото те се оказаха и доста нисички реших, че всички жертви в името на модата са направени и е време да огледам резултата. Да, ама много се бях заблудила. Най-малкото защото не допусках, че закопчаването на едно копче може да представлява проблем, чието разрешаване изисква минимум 15 минути, коства ти избила по челото пот и два премазани пръста- съответно палец и показалец, с който обикновено си служиш за да втъкмиш някое копче. След тая борба със закопчалката излязох от пробната с вид на слязъл от ринга индивид след нелека схватка с Майк Тайсън и вперих поглед в огледалото, за да видя поне струвало ли си е мъките. Бях домъкнала с мен една приятелка и до момента смятам, че тя е отговорна за сегашното ми положение. Тя от две години не признава никакъв друг вид дънкови изделия, освен такива които направо се срастват с епидермиса и силно подозирам, че й беше отколешна мечта да ме види в това състояние. Та когато се измъкнах запенявена и едва дишаща от пробната, тя наддаде такъв възторжен вой, че заглуши и трамваите минаващи пред магазина. Аз лично не споделях напълно възторга й поради две основни причини - някак си ми се струваше, че изглеждам леко кривокрака и второ ненадейно открих, че имам паласки от който може да се източи субстанция достатъчна за изготвянето на поне един тон сапун. Аз не съм Кейт Мос, ама винаги съм се причислявала към категорията нормална към слаба, което ми виждане бе силно разклатено от образа в огледалото. Тя обаче не спираше да пищи, че ТОВА СА ТЕ - ДЪНКИТЕ и аз донякъде заразена от нейния възторг, донякъде със замаяна от модните тенденции глава реших да ги закупя. Това щях някак си да си го простя, но фактът, че поради горните две причини й позволих да ме убеди направо да си остана с покупката връз мен още не мога да го преглътна. Аз всъщност нищо не мога да преглъщам, защото проклетите дънки така са се впили в корема ми, че едва дишам. Имам чувството, че кръвообръщението на краката ми е силно затруднено и въпреки, че вече два пъти й звъня, за да я питам дали е съвсем сигурна, че крайниците ми няма да се обезкървят и да се наложи ампотация, пък тя отрича тая възможност, не съм спокойна. Каза ми, че щяли да се отпуснат много бързо. Ама това ми го каза сутринта, а аз все още се чувствам като вакуумирана паястърва в долната си част. Ако изчезна от блога, можете да сте сигурни, че с мен се е случило това, което и на снежанка след втория опит на мащехата й да я очисти - спряло ми е дишането от проклетите дънки. Та модата е нещо хубаво, ама все пак внимавайте.



Тагове:   Ох,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. paradisewhisper - изводът
07.02.2008 17:38
хах никога не пазарувай с приятелка :D
цитирай
2. анонимен - Po-dobre
07.02.2008 17:40
ne prekaliavai s noseneto im. Tvurde tesnite drehi dokarvat razshireni veni...
цитирай
3. anlov - Жива ли си още? Дишаш ли?
07.02.2008 17:57
Ако да, ампутирай дънките от епидермиса си и ги прати на приятелката си с платежно нареждане:)))
цитирай
4. babayaga - жива съм, ама с дишането още имам ...
07.02.2008 18:12
жива съм, ама с дишането още имам сериозни затруднения...само да се прибера вкъщи и ще ги изстържа от себе си незабавно:))
#1 - с приятелки изобщо не знам, ама тази ще е в изпитателен срок известно време:)
цитирай
5. анонимен - Eh
07.02.2008 20:17
е не мога да се възпра да го кажа. Бихте ли всички се замислили какво правят дебелите хора, които въпреки че тренират вски ден поради особености на структурата на тялото си ,гледат тия дънки и си мечтаят да си ги нахлузят ( най-големия номер разбира се) .Аз лично от месеци си търся някакви.... каквито и да са .Е да ни стоят като торба все пак. Проклета да е българската "мода" и манията като се захване нещо да се прекалява. Бива ли по магазините да имя само дънки тип цигара (тия горепосочените де)
Е ти и сама го каза ни бива и разни не дотам слаби девойки да си ги нахлузват, а половината им телеса да се изливат сато водопад от лой над мечтаните тесни дънки!
цитирай
6. algue - °°
08.02.2008 00:23
Е :) Поне сега си доста доволна, сигурна съм :))) Важното е, че си успяла да влезеш :))
цитирай
7. letisi - абсурдните принципи и въжделения владеят битието ни:)))))
08.02.2008 08:20
никога не знам какво искам но го искам веднага:)))))а модата е най-модерната инквизиция днес :))))0
цитирай
8. tikvi4kata - разбирам те:)
09.02.2008 21:31
хаха,беше много забавно да прочета за приключенията ти в джунглата на модата(евентуално океанът на красотата:))защото и аз не веднъж съм се вживавала в ролята на акробат из съблекалните:)
цитирай
9. анонимен - :)))
14.02.2008 21:07
Страхотно забавно и познато :)) Но, позволи ми една еретична мисъл, нямаше ли номер по-големи? :)))
цитирай
10. babayaga - имаше, ама по съвет на гореспоме...
18.02.2008 11:15
имаше, ама по съвет на гореспоменатата приятелка трябваше да се завра в най-малкия, защото дънките така или иначе се отпускат и ше станат като торба ако в началото не ми спират дишането:)) и все пак трябва да призная, че беше права - след известни мъки, сега се разшириха и са ми съвсем тамън:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: babayaga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45029
Постинги: 5
Коментари: 47
Гласове: 204
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031